زوجه - منتدى ألمانيا

مرحبـا بـك!

مرحباً بكم في منتدى ألمانيا

Login with Facebook

التصنيفات

في هذه المشاركة

• السلام عليكم
    بصراحه وبدون كدب لاني لا احبه
    انا عايز اتجوز واحده علشان اسافر بس طبعا في نيتي زواج حتي لا يكون في حرمانيه فالزواج
    سببين الاول غرض الزواج والعفه وغض البصر والاستقرار
    والسبب التاني السفر الي المانيا واكمال الدراسه والاستقرار في المانيا حتي لو بمقابل
    وربي ال يعلم اني اصونها واعاملها معامله الاسلام
  • إنت كداب يا ابو صلاح :D
  • ياخي اي وحده المانيه ليش ترضى تتزوج اي شب عربي لا ويقول انه انا حتزوج عشان اسافر ، طيب وهيه شو حتستفيد ؟ ليش تتزوجك مع احترامي الك ،

او حتى ليش تتزوجني انا ، لو والله اصلا عايش في المانيا ، وبتشتغل هناك ، اكيد ما حيكون عندها مانع ، لانه حيكون الغرض الحب والزواج لانه هيك هيك حتاخد الجنسيه لانك عايش اصلا ،

لكن عايش في بلدك وبدك وحده تتزوجها ، والله حتى لو كانت عجوز يمكن تفكر هيه ويمكن لا ، فا بنت صغيره لا تحلم تلاقي شو طريقه تانيه
  • @EhabGhazi
    ياباشا انا عايز اسافر المانيا واي شاب فالمنتدي او برا عايز يسافر المانيا باي طريقه وانا قولت اني عايز اسافر حتي لو بالمقابل دي حاجه
    تاني حاجه انا قولت الصراحه افضل من اني اعمل زي الشباب وادخل علي موضوع الحب وفالاخر اخد ال انا عايزه واغدر بيها
    وبعدين بالعقل هو في حد يتجوز المانيه ومايحبهاش؟
    :))
  • تسلم رزقي الاحترام عنوانك اخي الكريم
  • يا رزقي الموقع هادا بس حيتفرج فيه ، مش حيقدر يحكي مع اي بنت ، عشان لو حتحكي بقلك لازم تدفع فلوس عشان تشترك وتحكي ، وطبعا احنا بنحب

ابو بلاش ، انا مشترك فيه وما عرفت احكي مع اي بنت لاني مش مشترك
  • هههههههههههههه صح كلامك ايهاب باشا
  • اروج نقل الموضوع لمكان المناسب @abosalah
  • لماذا دائما عدم الآنتباه لمكان الموضوع ... المنتدى لا يصبح جميلا هكدا اصدقائي *ـ*